Translate

subota, 28. siječnja 2012.

TROJANSKI PAS (od naplavina naravno)

Pin It

Zamišljam ...

Vi : Ha?
Ja : To i ja kažem!
Vi : Pa kako?
Ja : Ne znam...tako!
Vi : Pa od čega? Od ovoga? Naplavina????
Ja ( odvažno ) : Aha!


Vi ( opet ) : Pa otkuda ti ideja?
Ja : Pa ne znam ( opet ja )...dođe sama, čudnim spletom okolnosti. Valjda sam previše ne baš svoja i normalna pa vidim neobične stvari...Znate kako kažu za genijalce, malo su poremećeni, a upravo im to omogućava kreativno razmišljanje ( gušim se od smijeha )!
Vi ( kolutate očima ) : ?????




Ja : A da li Vam se više sviđa ovako bez ičega? Meni se čini da je on toliko osobit da mu ne trebaju ni oči.
Vi ( ne znam što ćete reći) : ...
Ja : Ili možda ovako? 


Linking up to :

UndertheTableandDreaming

homework

36 komentari:

Sandra Z kaže...

aaaaaaaaaaaaa kažem ja, jedna od onih "vi".
Odgovorila si na sva moja pitanja :))
A mašnica je rekla svoje! I stavila točku na "i".
p.s. moram "protestirati", mišljenja sam da jesi sva svoja. I to jako.

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ kaže...

just perfect as always.Have a nice day.

Inmaculada kaže...

Una idea muy original y bonita.
buen fin de semana¡¡¡¡

Mare kaže...

ma daj!!!.....na prvi pogled se u onim komadima naplavina vidi pas:)))))))).....majke mi:))....
ali mašnice se nikada ne bih sjetila:))).......

Nostalgia kaže...

Preslatko! Taj sitan detalj sve je učinio i ništa više nije potrebno za potpuni dojam!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. kaže...

Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!ΥΠΕΡΟΧΑ!!!

Jasminka kaže...

Super je pas. Ja bih mu ipak dodala oči ( daju osobnost i živost likovima ). Inače kod mene bi ti komadići završili u peći. Nema teorije da ja u njima vidim psa. Zato su tvoje naplavine posebne

A... nakit kaže...

predobro...

Creations by Ane kaže...

joj koka a od čega drugog,uha su mi famozna,famozna a bome i rep

Pepeljuga s' Juga kaže...

Ima li taj pas ime ili da ga zovemo Plava Masnica? :)

Marinica kaže...

Joooj što je sladak :))

Suzana kaže...

Tvojoj mašti i idejama neka premca i zato su tako dobre. Priznam da sam očekivala crvene točkice na ušima a kad tamo mašnica i srčeko. Super draga!

Sani kaže...

hahahahah, nasmijala sam se pošteno! trojanski pas!!! nova vrsta!
(sjetila sam se onog vica s policajcem i plišanim psom: pasmina nije bitna, zakon je zakon!) :)

Mari kaže...

Ohhhhhhh que esculturas tan iriginales
Saludos

Romana kaže...

E tako, s mašnicom je savršen! Presladak je psić. Otkud god da ti je ideja, totalno je pogođeno! :))

Tincha kaže...

E svaka ti čast!

Marta kaže...

¡Cuanta imaginación tienes!
Te ha quedado precioso.
Besos desde España

Tina kaže...

Ne morem verjeti....to je izjemno!

Anonimno kaže...

Super ideja, a što se tiče očiju, ja bih mu stavila. Al evo čisto da ne ispadne da te stalno hvalisam, pa sad nisi mu stavila oči. Al sljedeći post se vraćamo na staro!!!!

VolimBoje kaže...

za ovo stvarno treba booogata mašta!

Biljana kaže...

Super si ga slozila, sa masnicom je presladak:-)

Pipi kaže...

Da, da ne bas svoji..genijalci su povezani sa visim, uzvisenim i dobiju ideju iz te linije. To je tako... i zasto bas i mora da se bude "normalan"..ko to kaze..oni "normalni" tako tvrde, jer je za njih to tako samo normalno...hehhheeh ;)
Ja vise volim ovakav svet...nego onaj "normalan"...za mene je taj "normalni" svet nenormalan, kad sami sebe sputavaju da budu iznad sopstvenog zivota i stvore cuda..
Ostani ti meni takva... "nenormalna"... bar ima i sta da vidim i imam drustvo..hehehe pozdrav...
kuca je najnormalnije savrsenstvo..bravo..

eda kaže...

Opa, sad si već prešla i na Tatjaninu mitologiju... u kojoj konji postaju psi i gdje je sve dozvoljeno... draga moja maštovita, neumorna prijateljice, ja stvarno i istinski uživam u svim tvojim radovima!!!

Nely kaže...

Hahaha kako je premeden,ova mašnica mu je kao točka na i...predobra si!

Olija kaže...

Kakav medenko! Mašta ti je sjajna!

Pozdrav

Nena3110 kaže...

Umetnica i majstorica naplavina!
bravo!

Jelena MS kaže...

haha,obozavam kuce pa makar i od naplavina<3

Unknown kaže...

Muy original, desde luego hay que tener una gran imaginación para hacer esta escultura con las maderitas de deshecho.
Le has puesto nombre?
Un saludo. Paloma.

Marija kaže...

Nisi svoja, ali pas je svoj x)

ivana kaže...

podsjeća me na moju koker španijelku :)) a kako ni nje već dugo nema onda me ovo jako veseli!

Јасна kaže...

Razmisljam, razmisljam i ne znam sta da napisem a da ne ponovim necije, vec napisane reci u ovim komentarima! Mora covek da ima nesto posebno u sebi da bi u nekoliko naplavina video ovakvo nesto... A tek masnica... FENOMENALNA! :)))

Lilla Indigo kaže...

Ovaj pas je pre-pre dobar, rado bih ga imala doma a može proći i u bilo kojoj art galeriji (bez mašnice i očiju;)) Pozdrav!

Tatjana kaže...

@My Perfect LoungeNema imena,ali je definitivno muško!

Tatjana kaže...

@olé No, sólo Perro :)

Papgena Made It kaže...

I saw you on Homewoork! I think your dog is very funny and original!

Nasmijano nebo kaže...

e da, baš tako!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...