Translate

subota, 28. rujna 2013.

ŽIVIM S NJIME, BEZ NJEGA NE POSTOJIM

Pin It


"Ovdje sam postao, ovdje ću nestati. Ovdje sam ugledao i nebeski beskraj i pučinu na kojoj mi se oko odmara, i ovo ne bih zamijenio ni za jedan kraj na svijetu.

Ljepših možda ima, dražih nigdje. Ovaj kraj, to sam ja, to je moj život i moja ljubav, to je moja kolijevka i moja grobnica, moj početak i moj svršetak..."


"...A sve je to moje, kao moje vlastito tijelo, i još više i još važnije, jer je to nešto vječno što me je prihvatilo, privezalo, obilježilo, sebe sa mnom, mene sobom.

Zato ne mogu reći : Volim svoj zavičaj. Kao što ne mogu reći : Volim svoje tijelo. Mnogo je tačnije ako kažem : Živim s njim, bez njega moj život ne postoji…”

Meša Selimović

0 komentari:

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...