Translate

nedjelja, 17. studenoga 2013.

BIJELI GLINENI POST

Pin It

Uradci od gline započeti još u proljeće, konačno su ugledali svijetlo dana. Zašto tek sad? Pa to je već općepoznatouvriježeni modul postupanja : ako nešto odmah ne napraviš do kraja i kažeš da ćeš sutra ( možeš si misliti ) već si im sam, a da toga nisi ni svjestan ( šatro! ) zapečatio sudbinu i više nije pitanje kad ćeš to napraviti već hoćeš li uopće ( zašto sad pričam u muškom rodu ne znam, je li to ispravno i smijeli se tako, zna li netko? ). "Šteta, da", kažemo sami sebi, "Žali Bože truda, vremena, novaca..." ali ponekad se zalomi pa iznimke potvrde pravila, a meni osvane ne jedan, ne dva, već tri ( 3 ) gotova predmeta.

Buljooka riba snena, zavaljana u mjesecu travnju





Posuda-svijećnjak  Šeherezada




Loptasti svijećnjak



Nadam se da ova riba neće dijeliti njihovu sudbinu te da će  i ona uskoro ( ako preživi slijedeća tretiranja ) ugledati svijetlo dana!


11 komentari:

Vesna Maric kaže...

Sigurna sam da svi mi koji nešto ovako radimo mislimo kao i ti. I ja hvatam vrijeme i poslijednje slobodne dane da pozavršavam sve započeto negdje u prijašnjim mjesecima i stoji na oku nagomilano i čeka.Lijepo si to dovršila. Riba mi je totalno luda!

Tadeja kaže...

Impresionirana, iskreno!!! Svaka čast! Vrijedilo je čekanja i odgode, a ako se itko prepoznao u onom, budem i sutra, ja sam! :)

Sonaj kaže...

Oduševljena sam:))))Nikada nisam radila s glinom ali rado bih naučila...Kako je ispalo ovako divno-bijelo-blještajuće,otkrij mi:)))

Tina kaže...

nema toga sto ti neide. svaka čast!

Goge kaže...

Odlično. Riba ti je zakon. Nadam se da ćeš uskoro i drugu speći.

Good Ghost kaže...

wow! klap klap. Nemam rijeći.

Unique Hrebina kaže...

predivna riba...predivnaaa

Anonimno kaže...

Predivno!

Anonimno kaže...

riba mi je posebno lipa, svaka čast!

p.s. bolje ikad nego nikad ;)

eda kaže...

Heeeej, majstorice, pa ovo je fantastično!!! Ova sjajna bijela glazura je dala pravu dozu elegancije i istakla finoću rada... baš prelijepo izbrušeno, ispečeno, glazura je predivno ispala, sve odreda čista desetka!!!
I neka te ne brine "brzina" kojom radiš, i kod mene ima radova koji se suše već mjesecima i čekaju priliku za finalizaciju... e pa stvarno si dobro ispekla zanat!!

Tatjana kaže...

Od srca svima hvala :*

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...